سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

کمکم کنیــــــــــــــــــد :(


سلام دوستای گلم


خوبین ؟ خوشین ؟ خوش میگذره ؟ چه خبرا ؟



میخواستم اگه میشه کمکم کنید ، خب حالا راجع به چی :


مقدمه : خب شما اگه رشتتون ریاضی فیزیک و علوم انسانی باشه سال دوم دبیرستان درس آمار و مدل سازی داشتین یا دارین و اگه رشته ی علوم تجربی باشین این درس رو سال سوم دبیرستان داشتین یا دارین و یا حالا بعضی هاتون خواهید داشت ...


اصل مطلب : خلاصه این مقدمه رو گفتم که بدونید بحث رو چه چیزی هست ، خب حالا میخوام اینو بگم که این درس واسه امتحان خرداد 14 نمره ایه و 6 نمره ی دیگش مال یه پروژه هس که نمیدونم شما داشتین یا نه ، خب حالا خواسته ی من از شما اینه که کمکم کنید واسه این پروژه یه موضوع جالب و منحصر به فرد انتخاب کنم و یه داده هایی بدست بیارم که بتونم روش محاسبات مختلف فصل های آمار رو انجام بدم .


نتیجه گیری : و در آخر دلیل اینکه من از شما کمک خواستم این بود که سلیقه ها و فکر های متفاوتی دارین و حتما میتونید کمکم کنید چون معلممون گفته اگه موضوعتون تکراری یا ساده و پیش پا افتاده باشه که هرکسی به فکرش میرسه امتیاز موضوع رو کسب نمیکنید

اگه میتونید کمکم کنید خیلی ازتون ممنون میشم




پایان 



نظرات 6 + ارسال نظر
یاسر شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 05:00 ق.ظ http://www.yas-m.blogsky.com

سلام......
برم فکرکنم.......ببینم چی میشه؟

سلام

آها ، باشه مرسی یاسر جان

Nima شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 08:43 ق.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

والا بنده هنرستان بودم و رشته ام هم کامپیوتر بود ...
اصن درسی به اسم آمار و این چیزا نداشتیم !!!
با عرض پوزش .

خب حالا اصلا نداشته باشین هم نمیتونی یه موضوعی بگی که بشه روش تحقیق یه سری عدد ها بدست بیاد ؟

نگین- شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

عزیزم راستش ما هم داشتیم همچین چیزیو ولی ماله 4 سال یا 5 سال پیشه که تازه اونم داداش دوستم انجام داد که مهندس عمران هست
ولی بازم اگه چیزی به ذهنم رسید میام میگم :*

آها ، خب نمیشه از همون داداش دوستت بپرسی چه موضوعاتی رو پیشنهاد میکنه ؟

مرسی گلم

Nima شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

از وقتی که چشم باز کردم از ریاضی و هر درسی که مربوط بهش میشه فراری بودم !

اگه سوالی در مورد تئاتر و سینما و هرچیزی که بهش ربط داشته باشه داشتین من در خدمت شما هستم .

آها ، بهله بهله اما کامپیوتر مگه ریاضی نداره ؟

حالا شما اصلا فک کن ریاضی نیست همینجوری من یه موضوع میخوام واسه تحقیق که نتیجه ی این تحقیق یه سری عدد به دست بیاد ، همین ، اصلا فک کن موضوعش مال تئاتر و سینما اس ...

البته دست شما درد نکنه اما فعلا سؤالی راجع به تئاتر ندارم

Nima یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

خدا پدر اینترنت رو بیامرزه که همه کارا رو آسون کرده

آره واقعا

ZiZoOo پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://poweroflove.blogsky.com

از ریاضی حالم بهم میخوره ولی داریمش
از آمار حالم بهم میخوره ولی داریمش
.
.
.
راجع پروژه : دقیقا نفهمیدم چی میخوای ؟
یکم بیشتر توضیح بدی من از اهل فن میپرسم برات عزیزم .

اما اتفاقا من خیلی ریاضی دوس دارم

بیخیال زینب جونم دیشب آبجی یکم فک کرد یه موضوع خوب گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد