سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

موافق نیستم !


سلام


من خودمم با کپی و پیست کردن موافق نیستم اما اون 3تا پست قبلی رو که کپی کردم واقعا ازشون خوشم اومد امیدوارم که شما هم خوشتون اومده باشه


پاورقیجات :

1) اول از همه نوروزتان پیشاپیش مبـــــــــــــــــــــــــــارک ( سال خوب و پر از خوبــــــــــــی ها رو واستون آرزو میکنم praying )

2) کلا من خیلی خسته میشم هرموقع پست میذارم اینقد که محتواش زیاد و طولانیه

3) الآن رفتم مطالب قدیمی رو نگاه کردم دیدم اون موقع ها مطالب و پاورقیجاتم بهتر بودن و بازدیدکنندگان و نظراتم هم بیشتر بودن اما الآن ...

4) اشکال نداره انشاالله دوباره مثل قبل هم میشیم

5) البته الآن یکم که فکر میکنم اون موقع ها نه فقط من بقیه هم فعال تر بودن اما الآن ...

6) آره میدونم وبلاگم با این مطالب بی ربط مسخره شده اما دیگه چه کنیم دیگه به خاطر متروکه نشدن میذارم تا بعد ...

7) جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...ـــــــــــک ( اینم یه جک طولانی و خیلی قدیمی ) بخندین ضایع نشم


ادامه مطلب ...

مهربانـــــــــــــــــــــــــــــی ... ! :)


من آن بوی خوشم که با نفسها عجین میشه


Iran_eshgh


مگه میشه نفس نکشی و بری


 


دلتنگــــــــــــــــــــــــــی ... ! :(

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم ، بزرگ که شدیم چه دلتنگیم ...

 

کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود کاش همان کودکی بودیم

که تمام وجودش قلبی پاک و مهربون بود

 

همون قلب اکبندی که خدای مهربون بهمون هدیه کرده بود



مراقب قلبهامون باشیم

 

شاد باشید

مهربان

شوق دیدار ... ! :(


     




توضیحات نوشت : همینجوری یه شعر گذاشتم که با همه ی پستام فرق میکنه تا حالا شعر نذاشته بودم


تولد داداش گلـــــم ♥



سلام بر همگی


خوبین ؟


تولد داداشم فرید ( SNIPeR ) مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــ love struck





داداشی حالا شمع هارو فوت کن 



حالا این گروه اومدن شما هم یکم قر بدین ...


       



شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے





حالا دست دست ...



اینم کادو هاش ...





اینم تقدیم به تو داداشی rose

   داداشی love struck