سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

تا اطلاع ثانوی ...





جهت اطلاع دوستان این پستو گذاشتم که همتون بدونید هم اینجا و هم Happen  ( البته فقط من یاسر جان رو نمیدونم) تا آخر امتحانات بروز نمی شود I'm Sorry ( اگه خدا بخواد میخوام درس بخونم ... نیشخند )



به امید فردایی بهتر و موفقیت هممون در امتحانات هم درسی هم زندگی ( آمین  ... not worthy )


دوستتون دارم I Love You


بای بای  


همینجوری !!!


سلام

نشستم دیدم قالبم زیاد جالب نیست باز عوضش کردم ( هنوز یه قالب قشنگ پیدا نکردم که به دلم بشینه  ) هر سایتی بگین رفتم اما پیدا نشد


این عکس به نظرم جالب اومد :


بدون شرح !




پاورقیجات :


1 ) قالبم قشنگه ؟؟؟ ( بچه ها اگه جایی تصادفی قالبی دیدین که به وب من بخوره لطفا بهم معرفیش کنین ممنون میشم )

2 ) اگه از کنار یه گاو رد شدی و ماما کرد ، بدون که زوج مورد علاقش رو پیدا کرده !!!

3 ) چشمات وقتی زیباست که پر اشک باشه ، اشک وقتی زیباست که برای عشق باشه ، عشق وقتی زیباست که عشق تو باشه ، تو وقتی زیبایی که دستت توی دماغت باشه !

4 ) گلی گم کرده ام در باغ هستی                     خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !

5 ) این آرزوییه که من برای شما دوستانِ گلم دارم : امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتونو بگیره ! مثل سوسک از سر و روتون بالا بره ! مثل انگل توی وجودتون خونه کنه !


6 ) بچه ها به این وب : ( Happen ) هم یه سری بزنید من عضوِشَم ، مدیرش اَزَم دعوت کرد



عدد من چنده ؟؟؟


1 . باحال

2 . دوست داشتنی

3 . خوشگل

4 . مغرور

5 . بد اخلاق

6 . مهربون

7 . لوس                           عدد من چنده ؟؟؟

8 . با نمک

9 . شوخ

10 . پر حرف

11 . خوشتیب

12 . خجالتی



پاورقیجات :


1 ) هر عددی رو بدون رو در وایسی انتخاب کنین هر چند تا هم خواستین میتونین انتخاب کنین ، فقط راستشو بگین ( تازه مثلا نگید اینو انتخاب کنم پر رو میشه ، نه من فقط میخوام نظرتونو راجع به خودم بدونم )

2 ) دیشب تو را زمستی تشبیه به ماه کردم         خاک تو سرم تو زشتی من اشتباه کردم !

3 ) اگه دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده ............... بزن توی سرش ! جوون باید روی پای خودش وایسه !

4 ) تو به من بگو زشت من به تو میگم زیبا ، بذار هر جفتمون به هم دروغ گفته باشیم !

5 ) اگه یه روز زنبور عسل دنبال یه گل قشنگ میگشت ، جون هر کی دوست داری نگو من کجام !

6 ) تا حالا قورباغه پرس شده دیدی ؟!

خوب فکر کن ... !

اگه ندیدی برو کارت ملّیت رو بردار به عکسش خوب نگاه کن !


یه خبر خوب یه خبر بد ... !


سلام به همه

امیدوارم که همه خوب باشین ...






نوازنده ها که هستن حالا همه یه قر بدین 



Emoticon


بعدش همه یه کف مرتب 



                                               



حالا اگه گفتین چی شده ؟؟؟

یه خبر خوب دارم  یه خبر بد  ...

برو ادامه مطلب شیرینی میدن دیر بری بهت نمیرسه ها !!!


ادامه مطلب ...

سلام ...


سلام عزیزان

خوبین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من اومــــــــــدم ، نبودم چون نت نداشتم


اومدم اما مطلب ندارم چون یه مدتی از نت دور بودم دیگه حسش نیست اما کم کم حسش میاد



همین دیگه ...


پاورقی هم ندارم