سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

رکورد (!)

اگه بلدی به پنج زبون دنیا داد بزن ... !!!


متضاد ...

من از یه سری کلمات خوشم میاد که متضاد هم دیگه اند و اینارو کنار هم می ذارند جالب میشه مثل : کچلِ مو فرفری ، کوتوله ی لنگ دراز ، تپلِ مانکن و ...

یا مثل همون داستانی که همتون شنیدید : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید ، پیرمردی جوان ...

 

 

 

 

پاورقی 1 : شما هم اگه بلدید یه چند تایی بگید ... !!!

پاورقی 2 : امتحان هندسه ام دادم خوب بود فقط زبان و ادبیات مونده که زبان شنبه ، ادبیات هم دوشنبه 27/10/89 میدم و امتحانا به پایان میرسه .

پاورقی 3 : وبلاگ محرم هم تحویل دادم ، دیروز از مسئول پرورشی پرسیدم چی شد ؟ گفت : ( فرستادیم ولی هنوز جوابش نیومده ) ، هنوزم میتونید نظر بدید چون اونا هر موقع برن ببینن هرچی نظر بیشتر باشه بهتره .

پاورقی 4 : کی American Idol  میبینه ؟

پاورقی 5 : الیسا کجاست ؟؟؟!!!

پاورقی 6 : من از عکسای سه بعدی و ترکیبی خوشم میاد .

پاورقی 7 : راستی سلام ، خوبید ؟ ، خوشید ؟ ، چه خبرا ؟!؟

مدرسه یا ...

سلام بروبچ

خوبید ؟ خوشید ؟ خوش میگذره ؟

من که نه عاشقم نه شاکی نه اتفاق ( خوب ، بد یا جالب ) به پستم نخورده چی بنویسم ؟!!

البته شاکی که هستم از این فیزیکو عربی که همه شاکی اند . امتحان فیزیک که ۸۹/۱۰/۱۶ و عربی ۸۹/۱۰/۲۰ دارم 

خدا به دادمون برسه امسال بتونیم فیزیکو عربی رو بالای ۱۸ بگیریم

من نمیخوام در مورد مدرسه بنویسم چون اگه بخوام در مورد مدرسه بنویسم تموم شدنی نیست و یه پست طولانی میشه که می دونم هیچکی از پست طولانی خوشش نمیاد و حوصله ی خوندنشو نداره خودمم اگه یه پست طولانی جالب نباشه حوصله ی خوندنشو ندارم و نمیخونم ، مدرسه هم که جالب نیست پس اگه طولانی بشه مطمئنا هیچکی نمیخونه پس در مورد مدرسه نمی نویسم و از این بحث میایم بیرون میریم سر یه بحث دیگه حالا مشکل اینجاس که یه بحث دیگه ای وجود نداره و باید همینجور تا آخرش چرت و پرت بگم فقط تورو خدا بعد از خوندن این پست فحش ندین و از اصطلاحات خودتون از قبیل : ( ریدی ، چسی اومدی و ... ) استفاده نکنین ، راستی یادم رفت بگم : ( چه خبر ؟ ) ، حالا چه خبر ؟




پاورقی ۱ : امروز امتحان شیمی رو خوب دادم فقط چهارتا ( ص . غ ) داده بودن که سه تاش (‌ غ ) و یکیش ( ص ) بود که من همشو ( ص ) زدم

پاورقی ۲ : در کل شیمی درس شیرینیه مگه نه ؟؟؟

پاورقی ۳ : کی از عربی خوشش میاد ؟؟؟!!!

پاورقی ۴ : گفتم ۸۹/۱۰/۱۶ ( ۵شنبه ) امتحان فیزیک دارم برام دعا کنید

پاورقی ۵ : من اون جلوی جلوام ولی تقلب زیاد سخت نیست با بچه ها دور هم مشورتی یه چیزی مینویسیم .

پاورقی ۶ : امتحان زبان فارسی داشتیم ، یکی از بچه ها هیچی نخونده بود امتحانو پیچوند رفت ۱۰دقیقه بعد از امتحان بیاد که بتونه کتابو با خودش بیاره بالا آخه اون ته هم میشینه راحت میتونه کتابو باز کنه خلاصه اینکه راحت از رو کتاب همه رو دیکته کرد

پاورقی ۷ : دیدی آخرشم نشد از مدرسه ننویسم و این پست همش از اول تا آخر در مورد مدرسه شد ( ببخشید دیگه ) !!!

یه خواهش !!!

سلام دوستان یه خواهشی داشتم : 

تو محرم پست جدید گذاشتم اگه میشه برید نظر بدید این آخرین پست تو محرمه آخه باید شنبه تحویل بدم پس ممنون میشم که کمک کنین تعداد نظراتش بره بالا چند نفر از دوستان گفته بودن من نظرم نمیاد ، الآن به همه میگم مهم نیست حتما یه چیزی بگید ، یه جمله هم بنویسید خوبه من ممنون میشم و اینکه دوباره میگم لطفا آدرس وب و آدرس ایمیل نذارید آخه بعضی از دوستان گذاشته بودن من مجبور شدم نظرشونو پاک کنم  

 

 

و در آخر اینکه ممنون میشم اگه دوباره همکاری کنین  بابت جایزه هم نگران نباشید  

بدون شرح !!!

 

 

 

پاورقی ۱ : تو مدرسمون رو میز چسبونده بودن !!!  

پاورقی ۲ : شماره ی خودم که یکه ( ۱ ) اون جلوی جلو !!!  

پاورقی ۳ :‌ خب حالا دیگه راحت میتونید بخونید چی نوشته ...