سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

سکوت گوش خراش !!!

صدای سنگین سکوت در وبلاگم پیچیده (!)

دروغ !!!

بچه ها بیاید یکم در مورد دروغ صحبت کنیم ... 

به نظرتون چرا ما دروغ می گیم وقتی میدونیم که به ضررمون تموم میشه درسته همونجا ، همون لحظه خیلی خوبه ولی بعدا یه روزی گندش در میاد ؟!!

چرا دروغ بگیم که مجبور بشیم پشت سرش صد تا دروغ دیگه ام بگیم یا شایدم مجبور بشیم راجع به اون موضوع تا وقتی که نفهمیدند همینجور دروغ بگیم به نظرتون اگه همونجا راستشو بگیم بهتر از این نیست که تا زمانی که نفهمیدند دروغ بگیم ؟!!

حالا یه لحظه فکر کنید اگه دروغ وجود نداشت چی میشد ، چه اتفاقی می افتاد ؟!! اون وقت همه ی این دنیا پر از صداقت میشد به نظرتون اگه هیچ دروغی وجود نداشت و همه راست میگفتن خوب میشد ؟ زندگی خوبی داشتیم ؟ 

 

 

پاورقی ۱ : حالا پاورقی ننویسم چی میشه مگه باید همیشه پاورقی داشته باشه ، بیا الآن شد یه پاورقی !!! خوبه ؟!!

پاورقی ۲ : . . . ؟ ؟ ؟ ! ! !  

نظر سنجی

سلام بچه ها  

خوبید ؟ 

خوشید ؟ 

چه خبر ؟ 

الآن تو هر وبی میرم درباره ی محرم نوشتن ولی من نمیخوام درباره ی محرم بنویسم میخوام یه آپ نظر سنجی بزارم . 

بچه ها این یه وبلاگیه که من تلاش میکنم یه کاری کنم که مورد پسند همه باشه و مطمئنا همه هم همین کارو میکنن تا وبلاگشون بهترین وبلاگ باشه تا همه خوششون بیاد حالا من میخوام ازتون بپرسم : 

۱ : شما چه مطالبی رو می پسندید ؟ 

۲ : میخوام هر انتقاد یا پیشنهادی دارید بگید تا بتونم این وبلاگو عام پسندانه کنم تا هر کسی که میاد اینجا خوشش بیاد . 

 

 

پاورقی ۱ : لطفا نظر بدین چون من میخوام از نظراتتون استفاده کنم و اینجارو اونجوری کنم که خودتون خوشتون میاد . 

پاورقی ۲ : دست به دست دهیم به مهر وبلاگ خود را کنیم گل باران !!! 

پاورقی ۳ : دیگه هیچی دیگه فقط اینکه همکاری کنید لطفا   

آرزو !!!

من بزرگترین آرزوم اول سلامتی پدرو مادرم ( خانواده ام ) و دوم رسیدن به هدفم که خیلی دوست دارم بهش برسم ( هدف درسی ) . 

آرزو قشنگه تا زمانی که به واقعیت بپیونده نه فقط تو خیال باشه . خیال قشنگه ولی بستگی داره چی باشه . 

  

 

پاورقی ۱ : بزرگترین آرزوتون چیه که دوست دارید بهش برسین ؟

پاورقی ۲ : شما خیال پرداز هم هستید ؟

پاورقی ۳ : آرزو با خیال چه فرقی میکنه ؟ ( به نظر من که آرزو شاید واقعی بشه ولی خیال فقط تو خیالات ماست هیچ وقت واقعی نمیشه ) به نظر شما چی ؟ 

پاورقی ۴ : الآن دوباره آقا مجتبی میاد میگه : ( باز دوباره این دو ، سه خط نوشت ) !!! 

پاورقی ۵ : من این ماه محرم ، ماه اندوه و ناراحتی رو به همه تسلیت میگم .

 

 

چو ایران نباشد تن من مباد

 

میان بقچه زمین

همیشه یک صدای خوب

یک طلوع تازه هست

که دست های لخت هر درخت

و چشم های هر پرنده مهاجری در انتظار اوست

و دیدنش

اگر چه بارها و بارها

ولی درست مثل خنده ای دوباره تازه است

وراه او

در امتداد راه سبز جویبار

درون قلب دانه ای به زیر خاک

کنار من کنار تو

ونام او . . . . . .  

 

 

بهار

کارنامه

 

دیروز کارنامه هارو میدادن البته چند نفرتون به این نکته اشاره کرده بودین ولی همین جوری گذرا بود حال من میخوام مفصل در موردش صحبت کنم . . .

خلاصه این که پریروز معاون مدرسه اومد گفت که بچه ها فردا کارنامه میدیم به ماماناتون بگین بیان کارنامه هاتونو بگیرن دیگه خلاصه این که جونم براتون بگه ما شوکه شدیم چند تا از بچه ها که به ماماناشون نگفتن ( میگفتن کارنامه ها که بدردشون نمیخوره رو دستشون میمونه خودشون بعد از چند روز میان میدن به خودمون دیگه برای چی مامانامونو علاف کنیم ) ولی چندتا هم ( که شامل منم میشه ) به ماماناشون گفتن برن کارنامه های درخشانمونو بگیرن .

حالا از بحث کارنامه بیایم بیرو ن بریم سراغ اردوها اردوهای ما که شامل : شاعبدالعظیم ، قم ، مشهد و همین آخریه که شلمچه ست میخوان ببرن ، من که قم ثبت نام کردم خیلی وقت بود نرفته بودم بعد این آخریه که شلمچه ست هم ثبت نام کردم یعنی هنوز قطعی نیست چون بابام یکم ناراضیه ولی به احتمال 79 % میرم چون خیلی دوست دارم برم مخصوصا اینکه با بچه ها دور هم خیلی حال میده چندتا از بچه ها هم که پارسال پیارسال رفته بودن خیلی تعریف میکردن . قرار بود همین ماه از ۲۰ تا ۲۵ ببرن ولی امروز مدیر گفت :( آذر ماه آقا پسرارو میبرن ما میمونیم تا اسفند  ) .   

 

 

پاورقی 1 : بازم نشد از مدرسه ننویسم گفتم حالا فعلا از روی بی آپی یه چیزی بنویسم تا بعد برای پست بعدی خدا بزرگه !!!

پاورقی 2 : دیگه چه خبر ؟ خوبین ؟ خوشین ؟ خوش میگذره ؟